اس ام اس كردي کتاب رازهای کسب درآمد از گوگل ادسنس
جوک اس ام اس
بهترین اس ام اس جوک ومطالب روز

 

خوشال بزانسای
مه تورم تا ده سم سفت تر بگری
ئوو وه ده نگ به رز بوشی
نه چو
نه یه گه شان بخی وه بان
ئوو ئارام بووشی هه ر جوور راحه تی
---------------------------------------------
کاش میدانستی
قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری
و با صدای بلند بگی
بمان
نه اینکه شانه ات را بالا بندازی
و آرام بگویی هر طور راحتی.

فرستنده : سجاد نصیری

 

وه هار هاتیه وه سه ر شا خه وه
مله وه ر خوه نی وه ناو باخه وه
یه خوه شی وه هار یه ناو بوسان
جفته چر بکیم یه چه ر داخه وه
----------------------------------------
بهار آدمه است به شاخه های درختان
پرنده ها در باغها میخوانند
از خوشی اینکه بهار آمده است
با هم هوره (یکی از آوازهای کردی) بخوانیم در آلاچیق مزرعه

فرستنده : سجاد نصیری

 

از لته سل نابم
دلدارم غاين نابم
عاشقم دودل نابم
هژ ته دكه م له ته جدا نابم
با تو قهر نميكنم
دلدارم خيانت كار نميشم
عاشقم من دودل نميشم
خيلى دوستت دارم از تو جدا نميشم

فرستنده : del

 

ئه و رو دل خوشم! هه والت پرسيم
ئيتر غه م ناخوم قه ت له بى كه سيم
تو دوورى به لام ، دلم چاوه ريته
جارجار يادم كه هيوام زور پيته
امروز خوشحالم حالم رو پرسيدى
ديگه غصه نميخورم از بى كسيم
تو دورى باشه ولى من چشم به انتظارتم
گاه گاهى يادم كن به تو خيلى اميدوارم

فرستنده : del

 

ه مردم من ئه گه ر ئه مجاره بی تو
نه چم شه رت بی،هه تا ئه م خواره بی تو
ده رونم خالییه،وه ک نه ی ده نالی
هه واریکی چ پر هاواره بی تو
بیناییم کویره،هه لنایی به رووی که س
موژ ه م یه ک یه ک ده لیی بزماره بی تو

فرستنده : شیوا

 

ئنیرم بوتو گولی سه ر کانی
پیش که شت ئه کم چونکه زور جوانی

فرستنده : دنیا از ایلام

 

وه تن گیان و سه رو ماله م فیدا ی تو وه گیانی من که وه درد و به لای تو له پیناوه ت ده نیم سر تا بزانی مه نم روله کی ئازاو با وفای تو (ما موستا هیمن)

فرستنده : Ehsan az KORDUSTAN

 

*که مردم شین و گریانت به من چی؟
*له سةر گؤرم له خودانت به من چی؟
*که نةت هیشت تیرچاوانت ببینم
*دائیستا شینی چاوانت به من چی؟

فرستنده : 09357xxx602 - حسین از بوکان

 

*سويندم بةو  كةسةي دروستي كردوم،
*به خوشةويستي تو شادي كردوم،
*اگر بو ساتيك له بيرت بكةم،
*دلم دةردينم لةت لةتي دةكم

فرستنده : 09357xxx602 - حسین از بوکان

 

يادت دةكةم كه له من دوری;
كه بؤ دليشم گوليكی سوری;
كه بئ دةنگيشم دةبئ بم بوری;
بؤ چاوی كويرم رووناكی و نووری

فرستنده : 09357xxx602 - حسین از بوکان

 

با بؤت بنووسم ئیستا فرسةته/
چوون دوای مردن نووسین زةحمةته//
به خوینی دل له سةر پةری گول/
ناوت دةنووسم تا دةچمه ژیر گل

فرستنده : 09357xxx602 - حسین از بوکان

 

شیرین شمامه دیارد نیه & بی وفایی کید خیالد نیه یه مه
ترجمه : بدشانسم تقصیرد نیه & ولی بی وفایه ی رسمی نیه زندگی بی تو هر خوش نیه

فرستنده : محمد dark

 

خوزو و اوسا جممان جم بی & چوخمان چاخ و چایمان دم بی الان غریب و دلمان گریاس & دسمان وه دس دوس خاص بریاس
ترجمه : یاد قدیم بخیر جمعمان جمع بود & آتشمان روشن و چایمان دم بود الان غریبیم دلمونم گرفته & دستمان از دست دوست خوب کوتاه شده

فرستنده : محمد dark

 

فدای خماری چاویل کالد & فدای و تنیا نیشتن ناو مالد هم نفس هم دوس هم کل کسمی & له دار دنیا هر خود بسمی دارو آرام بخش درد و دلمی & بوسان تازه پر له گلمی
ترجمه : فدای خماری چشمای روشنت & فدای تنها نشستن تو خانت هم نفسو هم دوست هم همه کسمی & تو دنیا تنها تورو میخوامو دارو آرامبخش دردامی & بوستان تازه پر از گلمی

فرستنده : محمد dark

با بوت بنوسم لو دوره ولات.پشکشی ئه کم به قه دو بالات.با بوت بنوسم له شاری غوربت.بو عزیزی خوم هیچ نیه زحمت.سلاو له بالات سلاو له چاوت.له بانی قلبم نوسیمه ناوت.

فرستنده : 09388xxx973 - بمو از ثلاث باباجانی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 36967
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

href="http://www.myfreeshares.com/pages/confirm2.php?refid=reza20"> Myfreeshares.com